Spring navigationen over og gå direkte til indhold

Anzet A/S

Anzet hjælper virksomheder på hele Sjælland indenfor vikar, rekruttering og HR-support.

 A/S er etableret af Simon Larsen, Jesper Abildgaard og Bjarne Jessien. Til sammen har virksomheden over 35 års erfaring fra HR-branchen, hvor rekruttering, vikar, freelance og HR-support altid har været de bærende elementer. Det vigtigste for Anzet A/S er at skabe værdi for kunderne gennem deres produkter og faglige viden. Kompetencer, troværdighed og lokalkendskab er virksomhedens DNA.

 

Vikar

Anzet A/S har stor erfaring med at hjælpe størrelser af virksomheder i hele Danmark med at tiltrække vikarer.
Vikarer bliver screenet og kommer til samtale inden, de optages i deres database. Deres formål er at finde
det helt rigtige match til stillingen. Derfor hjælper de både virksomheder og vikarer den rigtige vej.

 

Anzet finder bl.a. dygtige vikarer til disse områder:

  • Industri og produktion
  • Bygge og anlæg
  • Lager og transport
  • Kontor og administration
  • Økonomi og regnskab

Kontakt Anzet A/S

Vestre Kaj 2, 1., 4700 Næstved

CEO/Partner Simon Larsen
Tlf. 3080 9696
Mail: sl@anzet.dk

Har du spørgsmål?

Så kontakt ArbejdskraftAlliancens lokale partner i Stevns, forretningsudvikler Peter Bisgaard fra Stevns Erhverv.

Tlf. 4057 3573
Mail: peter@stevnserhverv.dk

SE OGSÅ...

Skal vi også hjælpe dig?

Hvis du ønsker hjælp er processen simpel. Tag kontakt til os - og vi hjælper med at afdække behov og løsningsmuligheder.

Om ArbejdskraftAlliancen

Arbejdskraftalliancen tilbyder håndholdte konsulentassistance og har til formål at tilbyde virksomheder en gratis og uvildig vejledning.

FÅ HJÆLP

Hvilke virksomheder hjælper vi?

Alle virksomheder - små, mellemstore og store – kan henvende sig til ArbejdskraftsAlliancen for gratis rådgivning og sparring uagtet, hvilken branche som de tilhører. Det vigtigste er, at du har et klart billede af, hvad dine udfordringer og at du har hjemme i ovennævnte kommuner, så hjælper vi dig videre til de rette samarbejdspartnere.